alltomrelationer.blogg.se

[email protected]

Hej!

Publicerad 2014-10-09 14:22:05 i Allmänt,

Jag vill börja med att säga att jag inte är någon relationsexpert. Däremot så har jag mycket erfarenhet om allt från både olycklig kärlek till destruktiva relationer och hur man tar sig igenom detta. Jag har erfarenhet av att dejta och hur det känns när man aldrig lyckas hitta rätt person att inleda något med. Jag vet hur det är när man gett hela sig själv till någon som valde bort det och undrar vad man gjorde för fel.
Jag har nog mer eller mindre gjort alla misstag man kan göra MEN jag har också lärt mig av alla misstag. Så min förhoppning är att jag ska kunna dela med mig av detta och lyckas få någon där ute att må lite bättre. 
 
Under min utbildning som jag började för snart ett år sedan inom KBT med inriktning relationer har jag byggt på detta ännu mer och lärt mig hantera olika situationer mycket bättre än tidigare! Och eftersom jag tagit mig själv från a-b många gånger vill jag hjälpa andra att göra detsamma. Så min tanke är att denna bloggen kommer vara ett steg i den riktningen!
 
Jag kommer dela med mig av saker jag själv varit med om. Jag kommer att ta upp olika saker som handlar om relationer och kärlek och drömmen vore ju om detta kunde bli en plats där människor kan samlas och stötta varandra genom allt ifrån separation till hur man vågar ta steget att träffa någon ny? 
 
Så med det sagt är alla frågor mer än välkommna! 
Jag ger det här ett försök nu så får vi se vart vi hamnar. :)
 
Mångar kramar, 
Emelie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emelie och jag pluggar mitt andra år av tre till relationsterapeut. Den här bloggen kommer därför att handla om relationer, både hur du skapar och vårdar dem samt mina egna erfarenheter. Jag är diplomerad coach med kognitiv inriktning så bloggen kommer även att användas till att hjälpa er som har frågor kring relationer eller behöver hjälp och stöd.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela